Kindermiddag Noord-Veluws Museum Nunspeet

In de kerstvakantie, op woensdag 2 januari 2019, organiseert het Noord-Veluws Museum voor kinderen van 4 t/m 12 jaar een speciale kindermiddag. Van 14.00 tot 16.00 uur kunnen kinderen het museum voor € 2,50 bezoeken en deelnemen aan voorlees- en creatieve activiteiten. Voor vaders, moeders, opa’s en oma’s geldt die middag: 2 voor de prijs van 1.
De middag begint bij het Vera de Muis huis dat een plaats heeft gekregen in de Marjolein Bastin tentoonstelling in het museum. Daar wordt een spannend verhaal verteld over de belevenissen van Vera de Muis. Na het voorlezen krijgen de kinderen een beker warme chocolademelk met slagroom en kunnen dan geïnspireerd door het verhaal zelf creatief aan de slag. Aanmelden voor de kindermiddag is niet nodig. Doe mee, tot snel in het museum!