Kijktuinen Nunspeet en het Noord-Veluws Museum

Samenwerking tussen de Kijktuinen Nunspeet en het Noord-Veluws Museum.
Met de samenwerking geven beide organisatie inhoud aan het motto van de gemeente Nunspeet: ‘Nunspeet Uit de Kunst’.

Kijktuinen Nunspeet Graaf Hendriksteeg in Elburg met de SjoelKijktuinen Nunspeet is een lust voor het oog door de ruim 2 hectare aan sfeervolle thematische tuinen in diverse stijlen die worden getoond en ook het Noord-Veluws Museum is een lust voor het oog door de presentatie van de vele schilders, die tussen 1880 en 1950 op de Noord Veluwe kwamen wonen en werken.
Juist in een tijd van opkomende industrie en verstedelijking werd de schoonheid van de natuur en het leven dicht bij de natuur ontdekt. En het is juist de natuur, die de beide organisaties aan elkaar bindt.

Zo kan men op één dag de Kijktuinen Nunspeet en het Noord-Veluws Museum bezoeken en ook nog voor een aantrekkelijk prijs. Kortom een ‘Nunspeet Uit de kunst’ aanbieding!