Boekpresentatie van het Veluwse prentenboek ‘Blauwe Gerrit en het mysterie van de verdwenen schapen’

Blauwe GerritLeuk bericht met veel foto’s van RTV Nunspeet over de boekpresentatie van het Veluwse prentenboek ‘Blauwe Gerrit en het mysterie van de verdwenen schapen’ en de opening van de gelijknamige kinderexpositie in het Noord-Veluws Museum op zaterdag 8 april j.l. Burgemeester Breunis van de Weerd opende de expositie en nam het eerste exemplaar van de nieuwe uitgave ‘Blauwe Gerrit en het mysterie van de verdwenen schapen’ in ontvangst. De opening werd druk bezocht door ca. 100 genodigden, waarvan 30 kinderen aanwezig waren die aandachtig luisterden naar de vertelkunst van Miepje Eikenblad.

Bekijk ook het bericht op Mijn Gelderland over ‘Blauwe Gerrit en het mysterie van de verdwenen schapen’.