Workshop ‘Schilder je eigen Jan van Vuuren’

Jan van VuurenBezoekers van het Noord-Veluws Museum raken geïnspireerd door de tijdloze schilderijen die met een krachtige toets in een warm palet op het doek zijn gezet door Jan van Vuuren.
Het museum biedt in samenwerking met de Vrije Academie een nieuwe schildercursus aan. De cursus geeft in vijf lessen de mogelijkheid om je favoriete werk van Jan van Vuuren na te schilderen. In het museum kiest u uw meest geliefde schilderij uit en ter plaatse worden schetsen gemaakt. Daarna wordt het schilderij in de Vrije Academie uitgewerkt met olieverf.

Uw docent is kunstschilder en leraar Academisch Tekenen en Schilderen Serob Darbinian. Hij legt zich toe op het aanleren van basistechnieken voor het tekenen en schilderen.

Cursusduur: 5 lessen van 2,5 uur op dinsdagmorgen 25 oktober, 1, 8, 15 en 22 november 2016.
Tijd: 09.30 – 12.00 uur. Kosten € 75,00 exclusief materiaal (doek, schetspapier, kwasten, olieverf)

A.u.b. aanmelden vóór 19 oktober 2016 via e-mail: mailing @ noord-veluws-museum.nl. Maximaal 20 deelnemers. Voor nadere informatie: Greet Gorter, vrijwilligerscoördinator Noord-Veluws-Museum.