‘Tussen Kunst en Kitsch’ te gast in het Noord-Veluws Museum

Kunst en Kitsch logoTussen kunst kitsch opname

NUNSPEET – Het was een topdrukte op maandag 16 februari: 1.000 bezoekers en 65 medewerkers van het AVRO/TROS programma ‘Tussen Kunst & Kitsch’. Iedereen kwam naar het Noord-Veluws Museum en de Vrije Academie Nunspeet voor de opnames van het populaire televisieprogramma. De ‘Tussen Kunst & Kitsch’-aflevering vanuit het Noord-Veluws Museum wordt, naar verwachting, uitgezonden, in oktober of november 2015 uitgezonden.

‘Tussen Kunst & Kunst’ bestaat al dertig jaar. Al die jaren laten mensen dankzij het programma hun kostbaarheden taxeren door experts. Sinds kort is Frits Sissing de presentator. Meer informatie vindt u op: www.avrotros.nl/tussenkunstenkitsch

Bekijk ook het verslag op Nunspeet Nu en op onze Facebookpagina Noord-Veluws Museum.