RTV Nunspeet over tentoonstelling Chris ten Bruggen Kate

RTV NunspeetKijken achter de ‘schilderijen’ van de tentoonstelling. Zo zou je het programma kunnen typeren dat RTV Nunspeet uitzendt op zondag 28 februari a.s. om 11.30 uur over de tentoonstelling van het werk van Chris ten Bruggen Kate. Deze uitzending is via de kabeltelevisie en wordt herhaald op dinsdag 1 maart a.s. om 20.30 uur.

Chris-ten-Bruggen-Kate tentoonstelling
RTV Nunspeet noemt het programma “Organisatie en opening tentoonstelling Noord-Veluws Museum ‘het magisch realisme van Chris ten Bruggen Kate’”. Kijkers krijgen een beeld van de technische organisatie van de tentoonstelling en alles wat daarbij komt kijken, zoals kunstwerken verzamelen, ophalen, plaatsen, ophangen, belichten. En dan het moment van de opening van de tentoonstelling in het Noord-Veluws Museum. Ook krijgen kijkers een beeld van de vele medewerkenden achter de schermen zoals de bruikleengevers, de verwanten van Chris ten Bruggen Kate, de museumdirecteur en conservator, medewerkers en vrijwilligers.