Lezing Veluwse streekdracht in beeld

Op maandagavond 23 mei a.s. houdt Rein Lotterman in het kader van de expositie ‘Veluwse streekdracht in beeld ‘ een interessante presentatie in de Rabozaal van  het Noord-Veluws Museum. Rein Lotterman heeft de expositie over Veluwse streekdracht in beeld samengesteld. Hij is in deze regio de kenner van de streekdracht en heeft uit zijn verzameling historische kledingstukken en accessoires bijzondere stukken beschikbaar gesteld. Lotterman deelt zijn kennis hierover graag en is in staat om met mooie verhalen een onderhoudende avond te verzorgen.

De tentoonstelling ‘Veluwse streekdracht in beeld’  is nog t/m zondag 5 juni 2016 in het museum te zien.
Jos Lussenburg_stadsboerin Elburg Simon de Heer_Vrouw met Kamper oorijzer

Lezing 23 mei 2016 in de Rabozaal

Aanvang lezing: 20.00 uur; inloop vanaf 19.30 uur

Kosten: € 7,50 incl. toegang museum en 1x koffie/thee. Vrienden en vrijwilligers museum: € 5,00;

Graag opgeven voor 20 mei a.s. via mailing@noord-veluws-museum.nl of via de receptie van het museum.